Servicii

Administrare financiar-contabila.

  • organizarea contabilitatii in partida simpla cu ajutorul mijloacelor informatice
  • gestionarea bunurilor materiale si a fondurilor banesti
  • calculul penalizarilor in conformitate cu reglementarile legale in vigoare si a sistemului aprobat de Adunarea Generala.
  • intocmirea registrelor obligatorii-registru casa,registru banca,registru fond rulment, reparatii,fonduri speciale.
  • plata furnizorilor de utilitati.

Administrare tehnica

Activitatea de administrare tehnica este cea mai vizibila activitate,de ea depinzand confortul proprietarilor si presupune conducerea,controlul activitatilor de intretinere si dezvoltarea optima a proprietatii.

  • monitorizarea periodica a partilor comune:subsol,lift,instalatie electica,coloane apa rece/calda
  • instiintarea Comitetului executiv si luarea masurilor necesare pentru intretinerea si reparatiile curente ale elementelor proprietati comune.
  • urmareste modul de executare a unei lucrari de reparatie,participa la receptia lucrarilor executate.
  • afiseaza listele lunare de incasare a cotelor de intretinere.
  • mentine relatia de comunicare cu proprietarii din asociatie.

Casierie

Incasarea cotelor de intretinere aferente fiecarui apartament in parte,a penalitatilor si a fondurilor.Programul de incasare se stabileste de comun acord cu asociatia de proprietari in cadrul contractului de administrare imobile.Incasarea se va face prin casier desemnat pentru asociatie sau transfer bancar.

Intretinere si mici reparatii.

Efectuarea de mici reparatii la elementele proprietatii comune: inlocuire becuri,intrerupatoare,elemente de inchidere la usi.

Call Center

Serviciul call center disponibil pentru avarii la partile comune,24 ore/zi,7 zile pe saptamana.