Servicii administrare imobile

Administrare  blocuri 

Oferim servicii de administrare contabilă (contabilitate asociație de proprietari ) pentru Asociațiile de Proprietari având cel mai bun raport calitate/preț din piață.

Administrare Contabilă

Administrarea financiara este cea mai importanta activitate a administratiei in cadrul asociatiilor de proprietari, de aceasta depinzand gestionarea fondurilor asociatiei.

  1. Organizăm contabilitatea în partidă simplă cu ajutorul mijloacelor informatice – program specializat pentru asociațiile de proprietari BlocManagerNET (contabilitate asociație de proprietari);
  2. Generăm și întocmim lunar listele de plată (forma desfășurată) a cotelor de întreţinere pentru fiecare apartament pe baza documenelor existente;
  3. Repartizăm facturile furnizorilor și prestatorilor de servicii, în cadrul listelor lunare de plată a întreținerii;
  4. Generăm și întocmim ștatele de plată a angajaților/colaboratorilor conform fișei de pontaj primite (dacă este cazul);
  5. Asigurăm întocmirea și depunerea on-line a declarației 112 cu certificat digital pe site-ul www.e-guvernare.ro, în conformitate cu ștatul de plată;
  6. Asigurăm întocmirea și depunerea REVISAL;
  7. Asigurăm întocmirea și depunerea, semestrial, a Situației elementelor de activ / pasiv ale asociației către Primaria de sector;
  8. Asigurăm întocmirea și depunerea declarațiilor fiscale necesare către Administrația Financiară;
  9. Asigurăm întocmirea soldurilor de activ / pasiv, lunar (balanța);
  10. Asigurăm calcularea (aplicarea) penalizărilor conform sistemului aprobat în Adunarea Generală a proprietarilor;
  11. Asigurăm calcularea majorării Fondului de Rulment în condiţiile legii, în baza deciziei Adunării Generale;
  12. Asigurăm completarea și generarea, în format electronic, a următoarelor registre: registrul jurnal; registrul inventar, registrul pentru evidența fondului de rulment; registrul pentru evidența fondului de reparații; registrul pentru evidența fondului de penalități; registrul pentru evidența sumelor speciale, fișe furnizori; registru de bancă și de casă;
  13. Prezentăm, prin dosarul lunar și/sau avizier electronic, comitetului executiv și cenzorului, situația financiară a asociației (situația elementelor de activ și pasiv);
  14. Procesăm numai acele acte ce ne sunt remise sau pe care le ridicăm în mod direct;
  15. Înregistrăm extrasele de cont

Consultanță-inclus în preț împreună cu serviciul de Administrare contabilă

  1. Asigurăm asistență de specialitate la efectuarea controalelor organelor statului odată pe an(Primărie);

Servicii electronice -inclus în preț împreună cu serviciul de Administrare contabilă:

  1. Emitem și transmitem prin e-mail nota de plata lunar a apartamentului, generată de programul BlocManagerNET;
  2. Emitem în format electronic, informarea trimestrială a proprietarilor, cu privire la situația financiară cuprinzând toate elementele de cheltuieli, venituri, încasări și plăți a asociației.
  3. Asigurăm intermedierea accesului proprietarilor prin introducerea/eliminarea adreselor de e-mail în program, în vederea accesului la avizierul electronic.
  4. Asigurăm intermedierea accesului Președintelui și Membrilor de Comitet, la cerere, la platforma www.e-bloc.ro având acces la toate secțiunile oferite de platforma www.e-bloc.ro.

Relația cu proprietarii – inclus în preț împreună cu serviciul de Administrare contabilă.

Administrare tehnica

Activitatea de administrare tehnica este cea mai vizibila activitate,de ea depinzand confortul proprietarilor si presupune conducerea,controlul activitatilor de intretinere si dezvoltarea optima a proprietatii.

In cadrul serviciului de administrare tehnica a imobilelor sunt cuprinse urmatoarele servicii:

  1. Inspectarea periodica a proprietatii comune, in vederea identificari defectiunilor aparute la instalatiile de folosinta comuna si a eliminarii pierderilor care determina cresterea nejustificata a cheltuielilor asociatiei de proprietari (scurgeri de apa, functionarea instalatiei de iluminare, etc.);
  2. Inspectarea proprietatii idividuale, numai cu acordul proprietarilor, in vederea identificari defectiunilor aparute la instalatiile de folosinta comuna si a eliminarii pierderilor care determina cresterea nejustificata a cheltuielilor asociatiei de proprietari sau ale proprietarilor;
  3. Supunerea spre analiza a ofertelor furnizorilor de bunuri si servicii in vederea selectarii ofertei care satisface cerintele de pret, durata de executie si calitate. Obtinerea aprobarii comitetului executiv al asociatiei de proprietari;
  4. Procurarea materialelor necesare pentru intretinere si reparatii curente ale imobilului, proprietatea comuna a asociatiei de proprietari;
  5. Controlul realizarii contractelor incheiate de asociatia de proprietari cu furnizorii de bunuri si servicii;
  6. Supravegherea lucrarilor de reparatii si participarea la receptia acestora;
  7. Urmarirea facturarii corecte a consumurilor de energie electrica, termica, apa, etc, in functie de indexul contoarelor de bloc, conform prevederilor legale si in functie de normele metodologice de repartizare a consumurilor;
  8. Controlul indeplinirii obligatiilor contractuale ale personalului angajat de asociatia de proprietari pentru curatenie, intretinere si alte activitati. Sesizarea comitetului executiv in cazul incalcarii acestora.
  9. Verificarea functionalitatii sistemului de iluminat, cai de access, norme generale de prevenire si stingere a incendiilor, etc.
  10. Monitorizarea periodica a partilor comune:subsol,lift,instalatie electica,coloane apa rece/calda.
  11. Instiintarea Comitetului executiv si luarea masurilor necesare pentru intretinerea si reparatiile curente ale elementelor proprietati comune.
  12. Mentine relatia de comunicare cu proprietarii din asociatie.

    Casierie

    • Incasarea cotelor de intretinere aferente fiecarui apartament in parte,a penalitatilor si a fondurilor se realizeaza de personal specializat si de incredere;
    • Plata facturilor primite de la furnizori si evidenta tuturor datoriilor de plata;
    • Administrarea fondurilor banesti ale asociatiei de proprietari.

    In acelasi timp, recomandam si oferim si solutii alternative pentru plata cotelor de intretinere,plata in contul bancar al asociatiei, plata cu, cardul prin aplicatia e-bloc.ro sau la aparatele Pay Point, Self Pay, Orange Money sau Pago.Aceste modalitati de plata poate elimina necesitatea serviciului de incasare, deci  locatarii nu vor mai plati pentru acest serviciu.

    Programul de incasare se stabileste de comun acord cu asociatia de proprietari in cadrul contractului de administrare imobile.